‘Gelen talepleri değerlendiriyoruz’

GÜNDEM 17.01.2020 - 17:38, Güncelleme: 30.10.2020 - 19:16 2783+ kez okundu.
 

‘Gelen talepleri değerlendiriyoruz’

Gülyalı Belediye Başkanı Ulaş Tepe’yle birlikte vizyonunu “Yüz Güldüren Belediye” sloganıyla oluşturan Gülyalı belediyesi, vatandaşın hizmete erişim noktasında yeni uygulamaları başarılı bir şekilde hayata geçiriyor.
Başkan Tepe’nin talimatıyla iletişim konusunda teknolojik gelişmeleri yakından takip eden belediye, vatandaşın belediyeye erişim noktasında işini kolaylaştıracak medya araçlarını etkin bir şekilde kullanmaya devam ediyor. Belediye Başkanı Ulaş Tepe yaptığı açıklamada ‘Facebook, Instagram, Whatsapp ve Twitter gibi yoğunlukla kullanılan sosyal medya uygulamalarında belediyenin gerçekleştirdiği çalışmalar anlık olarak kamuoyuyla paylaşılıyor. Bunun yanı sıra vatandaşın da istek, talep ve önerilerini bu uygulamalar aracılığıyla belediyemizle paylaştığı durumlarda talepler ilgili birimlere yönlendiriliyor. Taleplerle ilgili gelişme yaşandıkça vatandaşlara bilgi aktarılıyor ve birçok sorun çözüme kavuşuyor. Yağışlı havalarda evlerinin önünde su biriktiği için bu durumu Facebook aracılığıyla belediyemizle paylaşan vatandaşımızla ilgili örnek bir süreç yaşandı. Vatandaşımızdan gelen şikayeti Fen İşleri Müdürlüğümüzle paylaşan Basın Birimimiz, süreci takip ederek sonuca ulaştı’ dedi.
Gülyalı Belediye Başkanı Ulaş Tepe’yle birlikte vizyonunu “Yüz Güldüren Belediye” sloganıyla oluşturan Gülyalı belediyesi, vatandaşın hizmete erişim noktasında yeni uygulamaları başarılı bir şekilde hayata geçiriyor.

Başkan Tepe’nin talimatıyla iletişim konusunda teknolojik gelişmeleri yakından takip eden belediye, vatandaşın belediyeye erişim noktasında işini kolaylaştıracak medya araçlarını etkin bir şekilde kullanmaya devam ediyor.

Belediye Başkanı Ulaş Tepe yaptığı açıklamada ‘Facebook, Instagram, Whatsapp ve Twitter gibi yoğunlukla kullanılan sosyal medya uygulamalarında belediyenin gerçekleştirdiği çalışmalar anlık olarak kamuoyuyla paylaşılıyor. Bunun yanı sıra vatandaşın da istek, talep ve önerilerini bu uygulamalar aracılığıyla belediyemizle paylaştığı durumlarda talepler ilgili birimlere yönlendiriliyor. Taleplerle ilgili gelişme yaşandıkça vatandaşlara bilgi aktarılıyor ve birçok sorun çözüme kavuşuyor. Yağışlı havalarda evlerinin önünde su biriktiği için bu durumu Facebook aracılığıyla belediyemizle paylaşan vatandaşımızla ilgili örnek bir süreç yaşandı. Vatandaşımızdan gelen şikayeti Fen İşleri Müdürlüğümüzle paylaşan Basın Birimimiz, süreci takip ederek sonuca ulaştı’ dedi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yildizhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.