İŞLERİ MÜZAKERE ETMEK İÇİN BİR ARADAYIZ

SİYASET 12.07.2017 - 11:41, Güncelleme: 30.10.2020 - 19:16 2574+ kez okundu.
 

İŞLERİ MÜZAKERE ETMEK İÇİN BİR ARADAYIZ

Vali Harun Sarıfakıoğulları, il merkezinde bulunan kamu kurum ve kuruluş amirlerinin katıldığı bir toplantı yaptı.
  Valilik Konferans Salonunda 4 Temmuz 2017 Salı günü saat 09:00’da gerçekleştirilen toplantıda, daire amirleriyle bir araya gelen Vali Sarıfakıoğulları, vatandaşlarımıza ve ilimize en iyi hizmeti sunabilmek için, bundan sonra yapılacak çalışmalar ve atılacak adımlar hakkında yol haritası çizerek, dikkat edilmesi gereken hususlar ve uyulması gereken talimatları aktarırdı.  Kurum ve kuruluş amirlerinin görüşlerinin de alındığı toplantıda, toplantının amacına yönelik bir konuşma yapan Vali Sarıfakıoğulları, "Cumartesi günü itibarı ile göreve başlamış bulunuyoruz. Biz burada, önümüzdeki çalışma periyodu içerisinde izleyeceğimiz yol, yöntem ve ilkeleri konuşmak üzere burada toplandık. Birlikte çalışmaya başlamadan önce, bir karışıklığa, kaosa mahal vermemek adına, yapacağımız işleri müzakere etmek için bir aradayız" diyerek yapılacak çalışmaların odağında vatandaş memnuniyetinin olduğunu vurguladı. 'VATANDAŞ ODAKLI MÜLKİ İDARE ANLAYIŞINI HAKİM KILACAĞIZ' Vali Sarıfakıoğulları vatandaş odaklı hizmet verilirken de dikkat edilmesi gereken hususlar ve alınacak tedbirlerle ilgili konuşarak "Öncelikle şunu ifade etmek istiyorum. Vatandaş odaklı mülki idare anlayışını hakim kılacağız. Burada güler yüz ve etkili iletişim esas olacak. Hizmet verdiğimiz birimlerde kapımız sürekli açık olacak. Özellikle vatandaşımızın ilk müracaat noktası olan servislerin kapıları kapalı olmayacak. Mutlaka o servis kapılarının açık tutulmasını sağlayacağız. Yine hizmet noktalarında ki servislerde bulunan masalara bilgilendirici levhalar yerleştireceğiz. Böylece, hizmet veren personelimizin kendi işiyle uğraştığı için vatandaşın orada talebi, dileği ya da ilk müracaat noktasının neresi olacağı sorularına cevap verememe gibi bir durumun oluşmaması sağlanmış olacaktır. Servislerdeki her masada hangi konuya ilişkin işlem yapıldığını belirten yönlendirme levhaları olacak ve vatandaşımız eğer okuryazar ise bu levhalar eşliğinde işinin olduğu odaları kullanarak iş ve işlemlerini kolaylıkla gerçekleştirecektir" dedi. 'VATANDAŞIMIZA ÖZEL ZAMAN AYIRACAĞIZ' Her mahallede, belli bir çalışma takvimi dâhilinde, kamu kurum ve kuruluşların temsilcileriyle ziyaretler gerçekleştireceklerini kaydeden Vali Sarıfakıoğulları, "Her mahallenin sorunlarını sözlü veya yazılı olarak alacağız ve hangi kurumu ilgilendiriyorsa o kurum nezdinde sorunların çözümü için çalışmalar yaparak, vatandaşın bize ulaşmasından ziyade biz vatandaşa ulaşacağız. Bu vesileyle dairemizin kapıların her zaman açık tutacağız. Vatandaşımıza özel zaman ayıracağız. Halk günleri yaparak vatandaşımızı dinleyeceğiz ve sorunlarına çözüm bulacağız. Biz, kurumlarımıza müracaat eden vatandaşımızın iş ve işlemlerini ayakta bekleyerek yaptırdıkları noktalarda gerekli revizyonları yaparak, rahat bir ortamda oturarak işlemlerinin yapılmasını sağlamak suretiyle, vatandaşlarımızın mutlaka servislerde ve makam odalarında, oturarak taleplerinin alınıp, o şekilde işlemlerinin tamamlanmasını sağlayacağız. Vatandaşlarımıza hizmet verirken uygun lisan ve yaklaşım tarzı sergileyeceğiz. Vatandaşlarımıza hizmet veren kamu personellerimizin, halkla ilişkiler noktasında eğitim eksiği varsa bunların giderilmesini ve gerekli eğitimlerin verilmesini sağlayacağız" ifadelerini kullandı. 
Vali Harun Sarıfakıoğulları, il merkezinde bulunan kamu kurum ve kuruluş amirlerinin katıldığı bir toplantı yaptı.

 

Valilik Konferans Salonunda 4 Temmuz 2017 Salı günü saat 09:00’da gerçekleştirilen toplantıda, daire amirleriyle bir araya gelen Vali Sarıfakıoğulları, vatandaşlarımıza ve ilimize en iyi hizmeti sunabilmek için, bundan sonra yapılacak çalışmalar ve atılacak adımlar hakkında yol haritası çizerek, dikkat edilmesi gereken hususlar ve uyulması gereken talimatları aktarırdı. 

Kurum ve kuruluş amirlerinin görüşlerinin de alındığı toplantıda, toplantının amacına yönelik bir konuşma yapan Vali Sarıfakıoğulları, "Cumartesi günü itibarı ile göreve başlamış bulunuyoruz. Biz burada, önümüzdeki çalışma periyodu içerisinde izleyeceğimiz yol, yöntem ve ilkeleri konuşmak üzere burada toplandık. Birlikte çalışmaya başlamadan önce, bir karışıklığa, kaosa mahal vermemek adına, yapacağımız işleri müzakere etmek için bir aradayız" diyerek yapılacak çalışmaların odağında vatandaş memnuniyetinin olduğunu vurguladı.

'VATANDAŞ ODAKLI MÜLKİ İDARE ANLAYIŞINI HAKİM KILACAĞIZ'

Vali Sarıfakıoğulları vatandaş odaklı hizmet verilirken de dikkat edilmesi gereken hususlar ve alınacak tedbirlerle ilgili konuşarak "Öncelikle şunu ifade etmek istiyorum. Vatandaş odaklı mülki idare anlayışını hakim kılacağız. Burada güler yüz ve etkili iletişim esas olacak. Hizmet verdiğimiz birimlerde kapımız sürekli açık olacak. Özellikle vatandaşımızın ilk müracaat noktası olan servislerin kapıları kapalı olmayacak. Mutlaka o servis kapılarının açık tutulmasını sağlayacağız. Yine hizmet noktalarında ki servislerde bulunan masalara bilgilendirici levhalar yerleştireceğiz. Böylece, hizmet veren personelimizin kendi işiyle uğraştığı için vatandaşın orada talebi, dileği ya da ilk müracaat noktasının neresi olacağı sorularına cevap verememe gibi bir durumun oluşmaması sağlanmış olacaktır. Servislerdeki her masada hangi konuya ilişkin işlem yapıldığını belirten yönlendirme levhaları olacak ve vatandaşımız eğer okuryazar ise bu levhalar eşliğinde işinin olduğu odaları kullanarak iş ve işlemlerini kolaylıkla gerçekleştirecektir" dedi.

'VATANDAŞIMIZA ÖZEL ZAMAN AYIRACAĞIZ'

Her mahallede, belli bir çalışma takvimi dâhilinde, kamu kurum ve kuruluşların temsilcileriyle ziyaretler gerçekleştireceklerini kaydeden Vali Sarıfakıoğulları, "Her mahallenin sorunlarını sözlü veya yazılı olarak alacağız ve hangi kurumu ilgilendiriyorsa o kurum nezdinde sorunların çözümü için çalışmalar yaparak, vatandaşın bize ulaşmasından ziyade biz vatandaşa ulaşacağız. Bu vesileyle dairemizin kapıların her zaman açık tutacağız. Vatandaşımıza özel zaman ayıracağız. Halk günleri yaparak vatandaşımızı dinleyeceğiz ve sorunlarına çözüm bulacağız. Biz, kurumlarımıza müracaat eden vatandaşımızın iş ve işlemlerini ayakta bekleyerek yaptırdıkları noktalarda gerekli revizyonları yaparak, rahat bir ortamda oturarak işlemlerinin yapılmasını sağlamak suretiyle, vatandaşlarımızın mutlaka servislerde ve makam odalarında, oturarak taleplerinin alınıp, o şekilde işlemlerinin tamamlanmasını sağlayacağız. Vatandaşlarımıza hizmet verirken uygun lisan ve yaklaşım tarzı sergileyeceğiz. Vatandaşlarımıza hizmet veren kamu personellerimizin, halkla ilişkiler noktasında eğitim eksiği varsa bunların giderilmesini ve gerekli eğitimlerin verilmesini sağlayacağız" ifadelerini kullandı. 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yildizhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.