Perakendeci akıllı raf etiketleriyle ekstra maliyetten kurtuluyor

EKONOMİ 09.04.2021 - 13:08, Güncelleme: 09.04.2021 - 21:30 3757+ kez okundu.
 

Perakendeci akıllı raf etiketleriyle ekstra maliyetten kurtuluyor

Pandemiyle birlikte giderek artan dijital dönüşüm ihtiyacı, perakende sektöründe Elektronik Fiyat Etiketi’ne yönelik ilgiyi artırdı.
İSTANBUL (İGFA)- Pandeminin etkisiyle perakende sektöründe yeni trendler oluştu. Pek çok firmanın, mağazaların yanı sıra e-ticaret kanalında da faaliyet göstermeye başlaması, buna paralel olarak tüketicinin de elektronik ödeme sistemlerine yönelmesi, mağazalarda dijital dönüşüm ihtiyacını artırdı. Elektronik Fiyat Etiketleri, tüm bu trendleri destekleyen, ihtiyaçlara cevap verebilen çözümlerden biri olarak öne çıkmaya başladı. FİYAT YÖNETİMİ MERKEZİLEŞİYOR Elektronik Fiyat Etiketi’nin perakende sektöründe pandemiyle hızlanan dijital dönüşüme hizmet eden bir çözüm olduğunu belirten Sensormatic Pazarlama Direktörü Pelin Yelkencioğlu, “Bu çözümle artık fiyatları bir ekran üzerinden merkezi olarak güncelleyebiliyorsunuz. Üstelik bunu hem online hem de fiziksel mağazada eş zamanlı yaparak, iki kanal arasında fiyat farkı yaşanmasını da engelliyorsunuz. Farklı lokasyon ve kanallardaki tüm ürünlerinizin fiyatlarını tek bir merkezden yönetebiliyorsunuz” dedi. ADIM ADIM DİJİTALLEŞME Sensormatic Pazarlama Direktörü Pelin Yelkencioğlu, dijitalleşmenin ilk adımlarından biri olan Elektronik Fiyat Etiketi’ne, özellikle süpermarketlerin manav, kasap, kozmetik gibi farklı reyonlarında adım adım geçilebileceğini vurguladı. Yelkencioğlu, perakende sektöründe bu çözüme yapılan yatırımın geri dönüş süresinin 12-15 ay arasında değiştiğini de sözlerine ekledi.
Pandemiyle birlikte giderek artan dijital dönüşüm ihtiyacı, perakende sektöründe Elektronik Fiyat Etiketi’ne yönelik ilgiyi artırdı.
İSTANBUL (İGFA)- Pandeminin etkisiyle perakende sektöründe yeni trendler oluştu. Pek çok firmanın, mağazaların yanı sıra e-ticaret kanalında da faaliyet göstermeye başlaması, buna paralel olarak tüketicinin de elektronik ödeme sistemlerine yönelmesi, mağazalarda dijital dönüşüm ihtiyacını artırdı. Elektronik Fiyat Etiketleri, tüm bu trendleri destekleyen, ihtiyaçlara cevap verebilen çözümlerden biri olarak öne çıkmaya başladı.

FİYAT YÖNETİMİ MERKEZİLEŞİYOR

Elektronik Fiyat Etiketi’nin perakende sektöründe pandemiyle hızlanan dijital dönüşüme hizmet eden bir çözüm olduğunu belirten Sensormatic Pazarlama Direktörü Pelin Yelkencioğlu, “Bu çözümle artık fiyatları bir ekran üzerinden merkezi olarak güncelleyebiliyorsunuz. Üstelik bunu hem online hem de fiziksel mağazada eş zamanlı yaparak, iki kanal arasında fiyat farkı yaşanmasını da engelliyorsunuz. Farklı lokasyon ve kanallardaki tüm ürünlerinizin fiyatlarını tek bir merkezden yönetebiliyorsunuz” dedi.

ADIM ADIM DİJİTALLEŞME

Sensormatic Pazarlama Direktörü Pelin Yelkencioğlu, dijitalleşmenin ilk adımlarından biri olan Elektronik Fiyat Etiketi’ne, özellikle süpermarketlerin manav, kasap, kozmetik gibi farklı reyonlarında adım adım geçilebileceğini vurguladı. Yelkencioğlu, perakende sektöründe bu çözüme yapılan yatırımın geri dönüş süresinin 12-15 ay arasında değiştiğini de sözlerine ekledi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yildizhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.