A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined offset: 0

Filename: controllers/Amp.php

Line Number: 37

Backtrace:

Dosya: /home/admin/web/yildizhaber.com.tr/public_html/application/controllers/Amp.php
Satır: 37
Fonksiyon: _error_handler

Dosya: /home/admin/web/yildizhaber.com.tr/public_html/index.php
Satır: 334
Fonksiyon: require_once

Genç İhracatçılar Konseyi Türkiye'ye Örnek Oldu

Genç İhracatçılar Konseyi Türkiye'ye Örnek Oldu

 

Genç İhracatçılar Konseyinin Yıl Sonu Buluşması Fütürist Ufuk Tarhan'ın sürdürülebilir geleceğe dönük tasarladığı yeni iş modelleri, hiper ve mega trendler, ihracatın geleceğine dair sunumu ile Birlik Başkanlarının katılımıyla EİB hizmet binasındaki GİK Hall'de gerçekleştirildi.

Ege İhracatçı Birlikleri Koordinatör Başkanı Jak Eskinazi, “Konseyimizde Ege ihracatına yön veren şirketlerin sonraki kuşak temsilcileri var. 100’den fazla üçüncü ve dördüncü kuşak gençlerimiz var. GİK’te kuşaklar arasındaki iletişimi de güçlendiriyoruz. EİB GİK’te gençlerimiz, dijital dönüşüm, sürdürülebilirlik gibi trendleri içeren eğitimlerle yeteneklerini, beceri setlerini geliştiriyorlar. Böylelikle ilerde Yönetim Kurullarımız her alanda yönetim becerisi kazanmış daha donanımlı kadrolar tarafından oluşturulacak. Sizlerle gurur duyuyorum” dedi.  

 

Başkan Eskinazi, “Gençliğin fırsat verilirse neler yapabileceğini çok iyi görüyoruz. Burası Türkiye'ye gerçekten örnek oldu. EİB GİK, Ticaret Bakanlığımızca da en üst seviyede sahiplenilen, desteklenen ve parmakla gösterilen bir oluşum. Ege Bölgesinin 30 milyar dolar ihracatını 50 milyar dolara gençler taşıyacak, sürdürülebilirliği ve dijital dönüşümü gençler sağlayacak. Bütün Birlik Başkanlarımız projeye destek veriyor. Sürdürülebilir ekonominin sırrı ve gücü; genç ihracatçıların sayısını artırılmasında, yeni nesil becerilerin işgücüne kazandırılmasında saklı” diye konuştu.

 “Made in Türkiye” markasını oluşturmalıyız

 TİM Başkan Vekili ve İstanbul Demir Demirdışı Metaller İhracatçıları Birliği Başkanı Çetin Tecdelioğlu, “Marka olmalıyız. “Made in Türkiye” markasını oluşturmalıyız. Türkiye demek güvenilirlik, esneklik, sürdürülebilir, hızlılık demek. Ülke markamızı yaratıp firma markalarını yaratmamız gerekiyor. Dış dünya dinamiklerine risklerine esneklik gösterebileceğimiz çalışmalar yapmalıyız, yeni yüzyılın ihracatına iyi hazırlanmalıyız. E-ihracat ve e-ticaret muhakkak işin içinde olmalı. Gençler bu dünya ile entegrasyonu çok iyi biliyor. Türkiye enleri olduğu konulara yoğunlaşmalı. Örneğin Almanya otomativ kimya gibi alanlarda en iyi ise Türkiye’de dünyada enleri olduğu konulara daha da yoğunlaşarak ilerlemeli, her şeye odaklanmamıza gerek yok. 19 yıldır tasarım yarışmaları yapıyoruz. 576 gencimize burs verdik. Türkiye’de aidiyet duygusu güçlenmeli” dedi.