Vodafone'dan yapay zeka destekli ev interneti
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Vodafone, yapay zeka destekli yeni Vodafone Ev İnterneti ile müşterilerine başvurudan kurulum sürecine, arıza çözümünden internet bağlantısına kadar her aşamada destek olmayı amaçlıyor.
Yapay zeka destekli Wi-Fi 6 modem teknolojisi kullanılan yeni ev interneti hizmeti ile evdeki internet kullanımı, bireylerin ihtiyaçlarına göre optimize edilebiliyor. Uzman ekipler, kurulum sırasında evin en uygun noktasını belirleyerek modem kurulumunu gerçekleştiriyor ve performans belgesi ile bağlantı kalitesine dair bilgilendirme yapıyor.
Bağlantı kesintisi yaşandığında, Vodafone mobil faturalı müşterilerine 48 saat geçerli 10 GB mobil internet desteği sağlanıyor ve uzman ekipler kurulum öncesi ve sonrası tam destek sunuyor.
Vodafone'un sunduğu dijital Wi-Fi Asistanı TOBi, internet bağlantısını sürekli izleyerek performans iyileştirmeleri gerçekleştiriyor, bağlantı sorunları durumunda müşterilere bildirim göndererek çözüm önerileri sunuyor.
Ayrıca, bağlantı kesintisi yaşandığında faturalandırma durduruluyor ve 48 saatlik mobil internet desteği sunuluyor. Müşteriler, kesintisiz internet desteği için TOBi'ye başvurarak çözüm talep edebiliyor.
Farklı altyapı sağlayıcılarından Vodafone Ev İnterneti’ne geçiş yapan müşterilere 1000 lira cayma bedeli desteği ile 10 GB mobil internet hediyesi de sunuluyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, Türkiye genişbant pazarının hızla büyüdüğüne dikkati çekerek, 2008'de yaklaşık 6 milyon olan genişbant internet abone sayısının 2024'ün birinci çeyreği itibarıyla 94,2 milyona ulaştığını kaydetti.
Şahin, "Vodafone olarak gelişen bu pazarda, fiber altyapımızla sabit genişbant hizmetinde fark yaratmaya devam ediyoruz. Fiber internet, bağlantı kalitesi açısından en iyi seçenek olarak öne çıkıyor ve BTK verilerine göre, fiber internet hizmeti alan abonelerin pazar payı yüzde 35,3’e ulaştı. Vodafone Ev İnterneti’ni, müşterilerimize yüksek hız ve kesintisiz bağlantı sağlayacak şekilde yeniden konumlandırdık. Teknolojik çözümlerimiz ve uzman ekibimizle her an müşterilerimizin yanında olacağız." değerlendirmesini yaptı.