Belediye, Tapu Müdürlüğüyle protokol imzaladı

GÜNDEM 14.04.2021 - 13:48, Güncelleme: 14.04.2021 - 13:48 2880+ kez okundu.
 

Belediye, Tapu Müdürlüğüyle protokol imzaladı

Görele Belediyesi ile Tapu Müdürlüğü arasında ‘Elektronik ortamda emlak rayiç değerlerinin alınmasına’ ilişkin protokol sözleşmesi imzalandı.
Görele Belediye Başkanı Tolga Erener, Trabzon Tapu ve Kadastro 9. Bölge Müdürü İrfan Hacımemişoğlu ve Görele Tapu Sicil Müdürü Mehmet Cansız arasında imzalanan protokol sözleşmesiyle vatandaşlarımızın belediye ve tapu arasındaki işlem yoğunluğu ve yükünün azaltılması hedefleniyor. Protokol sözleşmesinin hayırlı uğurlu olmasını dileyen Belediye Başkanı Tolga Erener, amaçlarının iki kurum arasındaki işlem yoğunluğunu ortadan kaldırarak ve işlem süreçlerini kısaltarak vatandaşlarımıza etkin, hızlı, güvenli bir ortamda hizmet etmek olduğunu söyledi. Vatandaşlarımızın Belediye ve Tapu Müdürlüğü arasında geçirdiği zaman kaybının önüne geçilmesinin de hedeflendiğini ifade eden Erener, şunları kaydetti: “Protokol gereği dairemizdeki birimlerde işlem yoğunluğunu azaltmak, işlem süreçlerini kısaltmak, verimliliği artırmayı hedefliyoruz. Böylelikle amacımız Tapu ve Belediye hizmetlerinin etkin, hızlı, güvenli ve elektronik ortamda sunumu ile personelin iş yükünün azaltılması suretiyle çalışan ve vatandaşlarımızın memnuniyetini sağlamaktadır.  Belediyemize herhangi bir borcu bulunmayan vatandaşlarımız, Belediyemize uğramadan Tapu Müdürlüğünde olan işlemlerini zaman kaybetmeden güvenli elektronik ortamda yaptırabileceklerdir."
Görele Belediyesi ile Tapu Müdürlüğü arasında ‘Elektronik ortamda emlak rayiç değerlerinin alınmasına’ ilişkin protokol sözleşmesi imzalandı.

Görele Belediye Başkanı Tolga Erener, Trabzon Tapu ve Kadastro 9. Bölge Müdürü İrfan Hacımemişoğlu ve Görele Tapu Sicil Müdürü Mehmet Cansız arasında imzalanan protokol sözleşmesiyle vatandaşlarımızın belediye ve tapu arasındaki işlem yoğunluğu ve yükünün azaltılması hedefleniyor.

Protokol sözleşmesinin hayırlı uğurlu olmasını dileyen Belediye Başkanı Tolga Erener, amaçlarının iki kurum arasındaki işlem yoğunluğunu ortadan kaldırarak ve işlem süreçlerini kısaltarak vatandaşlarımıza etkin, hızlı, güvenli bir ortamda hizmet etmek olduğunu söyledi.

Vatandaşlarımızın Belediye ve Tapu Müdürlüğü arasında geçirdiği zaman kaybının önüne geçilmesinin de hedeflendiğini ifade eden Erener, şunları kaydetti:

“Protokol gereği dairemizdeki birimlerde işlem yoğunluğunu azaltmak, işlem süreçlerini kısaltmak, verimliliği artırmayı hedefliyoruz. Böylelikle amacımız Tapu ve Belediye hizmetlerinin etkin, hızlı, güvenli ve elektronik ortamda sunumu ile personelin iş yükünün azaltılması suretiyle çalışan ve vatandaşlarımızın memnuniyetini sağlamaktadır.  Belediyemize herhangi bir borcu bulunmayan vatandaşlarımız, Belediyemize uğramadan Tapu Müdürlüğünde olan işlemlerini zaman kaybetmeden güvenli elektronik ortamda yaptırabileceklerdir."

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yildizhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.