‘Giresun Çevre Yolu Projesi’ ne zaman tamamlanacak?

SİYASET 24.03.2023 - 12:04, Güncelleme: 24.03.2023 - 12:15 9926+ kez okundu.
 

‘Giresun Çevre Yolu Projesi’ ne zaman tamamlanacak?

Karadeniz Sahil Yolu Projesi’nin 2019 yılında ilk etabı olan Ordu etabı tamamlanarak hizmete açılmıştı. Ordu Çevre Yolu’nun ikinci etabı olan Giresun Çevre Yolu’nda ise çalışmalar belirsizliğini koruyor. İlk etabı olan Ordu bölümünün 4 yıl. Önce tamamlanmasına rağmen 2. Etap Giresun bölümünde yeni bir çalışma yok. Karadeniz Çevre Yolu tamamlandığında 45 dakikalık Ordu-Giresun arası 15 dakikaya inecek.
Karadeniz Çevre Yolu’nun İlk etabı 4 yıl önce tamamlanarak hizmete açılmıştı. 'Türkiye'nin en pahalı çevre yolu projesi' olarak değerlendirilen Çevre Yolu'nun ikinci etabında ise belirsizlik sürüyor. Projenin Giresun ayağındaki çalışmalar hakkında kamuoyuna detaylı bir bilgi verilemediği gibi; Giresun ayağının, Ordu-Gülyalı’daki proje başlangıç noktası hakkında halkımızı bilgilendirecek bir bilgiye de ulaşılamıyor. Giresun Çevre Yolu Projesi gerçekleşirse eğer Giresun trafiği rahat bir nefes alacak. Karadeniz Sahil Yolu’nun transit geçişlerde kullanılması, Şehir Merkezleri girişlerinde trafiğin tıkanmasına ve kazaların olmasına neden oluyor. Karadeniz Sahil Yolu her gün, maddi hasarlı veya ölümlü bir kazaya davetiye çıkarıyor. Ordu Etabının tamamlanması sonrasındaki süreçte, Ordu halkı yaşadıkları değişimi ve rahatlamayı Çevre Yolu’nun açılmasına bağlıyorlar.   Ordu trafiğini ciddi oranda rahatlattı Birinci etabı açılmasına rağmen Ordu trafiğini ciddi oranda rahatlatan yol, şehir içinde araç yoğunluğunu da azaltıyor. Transit geçişleri hızlandıran proje, 2. etabın da tamamlanması ile şuanda 40-45 dakika olan yol mesafesini 15 dakikaya kadar indirecek. Projenin tamamlanması ile birlikte bir yılda yaklaşık 230 milyon liralık tasarruf sağlanması hedefleniyor. Ordu Üniversitesi ve yapımı devam eden Ordu Şehir Hastanesi'ne de bağlantısı bulunan yol, hem ulaşımı kolaylaştıracak hem de şehrin Trafik akışını kolaylaştıracak. Çalışmalar hızlı bir şekilde sürüyor Yoldaki çalışmalar hakkında bilgi veren Ordu-Eskipazar Mahalle Muhtarı İlhan Karaağaç, “Buranın yapılışı ilk olarak 2006 yılında başladı. Şuanda çalışmalar devam ediyor. Eskipazar Mahallesi’nde olan 700 metre uzunluğundaki giriş tüneli tamamlandı, Melet Irmağı tarafındaki viyadüklerde ise yoğun çalışma sürüyor. Devletimiz ödenekleri hızlı bir şekilde gönderiyor ve çalışmalar sürüyor. Burada Melet Irmağı tarafındaki köprüde ufak çaplı bir sorun var, orası çözüldüğünde açılmış olacak” dedi. “Giresun ile burası 10 dakikaya inecek” Muhtar Karaağaç, Giresun ile Ordu arasının çevreyolunun tam olarak faaliyete geçmesinin ardından 10 dakikaya ineceğine dikkat çekerek, “Halkın hizmetine açıldıktan sonra büyük araç şoförleri için de çok iyi olacak. Mesafe kısalacağı için yakıt tasarrufu da sağlanacak. İnşallah kısa zamanda çalışmalar bittiğinde güzel olacak” diye konuştu. Proje Detayı Toplam proje bedeli 10 milyar 999 milyon TL olan, 21,4 kilometre uzunluğa, 6 adet tünel, 11 adet çift köprü, 5 adet tek köprü, 7 adet farklı seviyeli kavşağa sahip olan Ordu Çevre Yolu projesinin ikinci etabında yer alan, 440 metre uzunluğundaki çift tüplü Akçetepe-1 Tüneli'nde son perde geçen yıl kaldırılırken, yine Akçatepe-2 Tüneli'nde çalışmalarda sona gelindi. Toplamda, 9 bin 492 metre uzunluğunda 6 çift tüp tünel, 3 bin 676 metre uzunluğunda 11 çift köprü ile birlikte 414 metre uzunluğunda 5 tek köprü ve farklı seviyeli kavşağın yer aldığı Ordu Çevre Yolu projesinin 11 kilometrelik ilk bölümü, 3 Mart 2019 tarihinde düzenlenen törenle hizmete açılmıştı.
Karadeniz Sahil Yolu Projesi’nin 2019 yılında ilk etabı olan Ordu etabı tamamlanarak hizmete açılmıştı. Ordu Çevre Yolu’nun ikinci etabı olan Giresun Çevre Yolu’nda ise çalışmalar belirsizliğini koruyor. İlk etabı olan Ordu bölümünün 4 yıl. Önce tamamlanmasına rağmen 2. Etap Giresun bölümünde yeni bir çalışma yok. Karadeniz Çevre Yolu tamamlandığında 45 dakikalık Ordu-Giresun arası 15 dakikaya inecek.

Karadeniz Çevre Yolu’nun İlk etabı 4 yıl önce tamamlanarak hizmete açılmıştı. 'Türkiye'nin en pahalı çevre yolu projesi' olarak değerlendirilen Çevre Yolu'nun ikinci etabında ise belirsizlik sürüyor. Projenin Giresun ayağındaki çalışmalar hakkında kamuoyuna detaylı bir bilgi verilemediği gibi; Giresun ayağının, Ordu-Gülyalı’daki proje başlangıç noktası hakkında halkımızı bilgilendirecek bir bilgiye de ulaşılamıyor.



Giresun Çevre Yolu Projesi gerçekleşirse eğer Giresun trafiği rahat bir nefes alacak.

Karadeniz Sahil Yolu’nun transit geçişlerde kullanılması, Şehir Merkezleri girişlerinde trafiğin tıkanmasına ve kazaların olmasına neden oluyor.

Karadeniz Sahil Yolu her gün, maddi hasarlı veya ölümlü bir kazaya davetiye çıkarıyor.

Ordu Etabının tamamlanması sonrasındaki süreçte, Ordu halkı yaşadıkları değişimi ve rahatlamayı Çevre Yolu’nun açılmasına bağlıyorlar.
 

Ordu trafiğini ciddi oranda rahatlattı

Birinci etabı açılmasına rağmen Ordu trafiğini ciddi oranda rahatlatan yol, şehir içinde araç yoğunluğunu da azaltıyor. Transit geçişleri hızlandıran proje, 2. etabın da tamamlanması ile şuanda 40-45 dakika olan yol mesafesini 15 dakikaya kadar indirecek. Projenin tamamlanması ile birlikte bir yılda yaklaşık 230 milyon liralık tasarruf sağlanması hedefleniyor. Ordu Üniversitesi ve yapımı devam eden Ordu Şehir Hastanesi'ne de bağlantısı bulunan yol, hem ulaşımı kolaylaştıracak hem de şehrin Trafik akışını kolaylaştıracak.

Çalışmalar hızlı bir şekilde sürüyor

Yoldaki çalışmalar hakkında bilgi veren Ordu-Eskipazar Mahalle Muhtarı İlhan Karaağaç, “Buranın yapılışı ilk olarak 2006 yılında başladı. Şuanda çalışmalar devam ediyor. Eskipazar Mahallesi’nde olan 700 metre uzunluğundaki giriş tüneli tamamlandı, Melet Irmağı tarafındaki viyadüklerde ise yoğun çalışma sürüyor. Devletimiz ödenekleri hızlı bir şekilde gönderiyor ve çalışmalar sürüyor. Burada Melet Irmağı tarafındaki köprüde ufak çaplı bir sorun var, orası çözüldüğünde açılmış olacak” dedi.

Giresun ile burası 10 dakikaya inecek”

Muhtar Karaağaç, Giresun ile Ordu arasının çevreyolunun tam olarak faaliyete geçmesinin ardından 10 dakikaya ineceğine dikkat çekerek, “Halkın hizmetine açıldıktan sonra büyük araç şoförleri için de çok iyi olacak. Mesafe kısalacağı için yakıt tasarrufu da sağlanacak. İnşallah kısa zamanda çalışmalar bittiğinde güzel olacak” diye konuştu.

Proje Detayı

Toplam proje bedeli 10 milyar 999 milyon TL olan, 21,4 kilometre uzunluğa, 6 adet tünel, 11 adet çift köprü, 5 adet tek köprü, 7 adet farklı seviyeli kavşağa sahip olan Ordu Çevre Yolu projesinin ikinci etabında yer alan, 440 metre uzunluğundaki çift tüplü Akçetepe-1 Tüneli'nde son perde geçen yıl kaldırılırken, yine Akçatepe-2 Tüneli'nde çalışmalarda sona gelindi. Toplamda, 9 bin 492 metre uzunluğunda 6 çift tüp tünel, 3 bin 676 metre uzunluğunda 11 çift köprü ile birlikte 414 metre uzunluğunda 5 tek köprü ve farklı seviyeli kavşağın yer aldığı Ordu Çevre Yolu projesinin 11 kilometrelik ilk bölümü, 3 Mart 2019 tarihinde düzenlenen törenle hizmete açılmıştı.

Giresun HABERİ

Habere ifade bırak !

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined property: stdClass::$etiketler

Filename: tema3/haber.php

Line Number: 812

Backtrace:

Dosya: /home/admin/web/yildizhaber.com.tr/public_html/application/views/tema3/haber.php
Satır: 812
Fonksiyon: _error_handler

Dosya: /home/admin/web/yildizhaber.com.tr/public_html/application/controllers/Haber.php
Satır: 157
Fonksiyon: view

Dosya: /home/admin/web/yildizhaber.com.tr/public_html/index.php
Satır: 334
Fonksiyon: require_once

Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yildizhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.