Vestel Müşteri Hizmetleri’ne 3 ödül birden

EKONOMİ (AA) - Anadolu Ajansı | 25.11.2022 - 11:31, Güncelleme: 25.11.2022 - 11:01 1963+ kez okundu.
 

Vestel Müşteri Hizmetleri’ne 3 ödül birden

İSTANBUL (AA) - Vestel, müşteri hizmetleri faaliyetleriyle Turkey Call Center Awards 2022’den (Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri) 3 ödülle döndü.Şirketten yapılan açıklamaya göre, Vestel, müşterilerine hayatı kolaylaştıran yenilikçi ürünler sunmanın yanı sıra satış sonrası hizmetleriyle de öncü uygulamalara imza atmaya devam ediyor. Vestel’in çağrı merkezi uygulamaları, IMI Conferences tarafından Türkiye Call Center Awards adı ile 10 yıldır düzenlenen çağrı merkezi ödül organizasyonundan da ödüllerle döndü.İstanbul Deniz Müzesi’nde gerçekleştirilen ödül töreninde Vestel Çağrı Merkezi’nin Kaynak Planlama Ekibi "En İyi Takım" kategorisinde, takımın lideri Başak Seyrek de "En İyi Takım Lideri" kategorisinde birinciliğe layık görüldü. Vestel Müşteri Temsilcisi Zeynep Tanrıverdi ise "En İyi Müşteri Temsilcisi" kategorisinde "Övgüye Değer" ödülünü almaya hak kazandı.Verilen bilgiye göre, Vestel’in Kaynak Planlama Ekibi, Çağrı Merkezi’nin insan kaynağı süreçlerini Vestel İnsan Kaynakları departmanı ile birlikte takip edip, eğitim süreçlerini planlamaktan sorumlu. Kaynak Planlama Ekibi, ayrıca çalışan deneyimi tasarımı ile çağrı merkezindeki çalışanların "mutlu çalışanlar" olmaları için de her geçen gün yenilikçi uygulamalar geliştirmeye devam ediyor.

İSTANBUL (AA) - Vestel, müşteri hizmetleri faaliyetleriyle Turkey Call Center Awards 2022’den (Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri) 3 ödülle döndü.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Vestel, müşterilerine hayatı kolaylaştıran yenilikçi ürünler sunmanın yanı sıra satış sonrası hizmetleriyle de öncü uygulamalara imza atmaya devam ediyor.

Vestel’in çağrı merkezi uygulamaları, IMI Conferences tarafından Türkiye Call Center Awards adı ile 10 yıldır düzenlenen çağrı merkezi ödül organizasyonundan da ödüllerle döndü.

İstanbul Deniz Müzesi’nde gerçekleştirilen ödül töreninde Vestel Çağrı Merkezi’nin Kaynak Planlama Ekibi "En İyi Takım" kategorisinde, takımın lideri Başak Seyrek de "En İyi Takım Lideri" kategorisinde birinciliğe layık görüldü.

Vestel Müşteri Temsilcisi Zeynep Tanrıverdi ise "En İyi Müşteri Temsilcisi" kategorisinde "Övgüye Değer" ödülünü almaya hak kazandı.

Verilen bilgiye göre, Vestel’in Kaynak Planlama Ekibi, Çağrı Merkezi’nin insan kaynağı süreçlerini Vestel İnsan Kaynakları departmanı ile birlikte takip edip, eğitim süreçlerini planlamaktan sorumlu. Kaynak Planlama Ekibi, ayrıca çalışan deneyimi tasarımı ile çağrı merkezindeki çalışanların "mutlu çalışanlar" olmaları için de her geçen gün yenilikçi uygulamalar geliştirmeye devam ediyor.


Habere ifade bırak !

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined property: stdClass::$etiketler

Filename: tema3/haber.php

Line Number: 812

Backtrace:

Dosya: /home/admin/web/yildizhaber.com.tr/public_html/application/views/tema3/haber.php
Satır: 812
Fonksiyon: _error_handler

Dosya: /home/admin/web/yildizhaber.com.tr/public_html/application/controllers/Haber.php
Satır: 157
Fonksiyon: view

Dosya: /home/admin/web/yildizhaber.com.tr/public_html/index.php
Satır: 334
Fonksiyon: require_once

Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yildizhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.