Vestel Müşteri Hizmetleri’ne 3 ödül birden
Vestel Müşteri Hizmetleri’ne 3 ödül birden
İSTANBUL (AA) - Vestel, müşteri hizmetleri faaliyetleriyle Turkey Call Center Awards 2022’den (Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri) 3 ödülle döndü.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Vestel, müşterilerine hayatı kolaylaştıran yenilikçi ürünler sunmanın yanı sıra satış sonrası hizmetleriyle de öncü uygulamalara imza atmaya devam ediyor.
Vestel’in çağrı merkezi uygulamaları, IMI Conferences tarafından Türkiye Call Center Awards adı ile 10 yıldır düzenlenen çağrı merkezi ödül organizasyonundan da ödüllerle döndü.
İstanbul Deniz Müzesi’nde gerçekleştirilen ödül töreninde Vestel Çağrı Merkezi’nin Kaynak Planlama Ekibi "En İyi Takım" kategorisinde, takımın lideri Başak Seyrek de "En İyi Takım Lideri" kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
Vestel Müşteri Temsilcisi Zeynep Tanrıverdi ise "En İyi Müşteri Temsilcisi" kategorisinde "Övgüye Değer" ödülünü almaya hak kazandı.
Verilen bilgiye göre, Vestel’in Kaynak Planlama Ekibi, Çağrı Merkezi’nin insan kaynağı süreçlerini Vestel İnsan Kaynakları departmanı ile birlikte takip edip, eğitim süreçlerini planlamaktan sorumlu. Kaynak Planlama Ekibi, ayrıca çalışan deneyimi tasarımı ile çağrı merkezindeki çalışanların "mutlu çalışanlar" olmaları için de her geçen gün yenilikçi uygulamalar geliştirmeye devam ediyor.
A PHP Error was encountered
Severity: Notice
Message: Undefined property: stdClass::$etiketler
Filename: tema3/haber.php
Line Number: 812
Backtrace:
Dosya: /home/admin/web/yildizhaber.com.tr/public_html/application/views/tema3/haber.php
Satır: 812
Fonksiyon: _error_handler
Dosya: /home/admin/web/yildizhaber.com.tr/public_html/application/controllers/Haber.php
Satır: 157
Fonksiyon: view
Dosya: /home/admin/web/yildizhaber.com.tr/public_html/index.php
Satır: 334
Fonksiyon: require_once
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.